Jak rezerwować

Nasz system rezerwacji jest wyjątkowo intuicyjny w obsłudze, a formy płatności bezpieczne. Każdy klient, który dokona zakupu wycieczki będzie w pełni usatysfakcjonowany!
 
1. Etap pierwszy - Szukanie oferty
W pola wyszukiwarki wpisz i zaznacz kryteria, które będą pomocne w odnalezieniu odpowiedniej dla Ciebie oferty. By uściślić rodzaj wyjazdu możesz wybrać wyszukiwanie zaawansowane. Wtedy wybór poszerza się o rodzaj wyżywienia, liczbę wszystkich osób, itp. Po uzupełnieniu pól, naciśnij: szukaj.
 
2. Etap drugi - Wybranie oferty
Na ekranie ukaże się lista ofert, zawężona do tych, które będą najbliżej wybranych przez Ciebie kryteriów. Na tym etapie, możesz dokonać wstępnego wyboru i przejrzeć szczegółowe informacje dotyczące tej oferty.
 
3. Etap trzeci - Rezerwacja
Na tym etapie możesz dokonać wstępnej rezerwacji. Pamiętaj, że nie wiąże się ona jeszcze z żadnymi kosztami. Po kliknięciu rezerwuj on-line na ekranie wyświetli się formularz rezerwacji. Wypełnij w nim pola dotyczące Twoich danych. Gotowy formularz rezerwacji będzie przesłany do naszego konsultanta, który skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h. W każdej chwili możesz nam zadać dodatkowe pytania.
 
4. Etap czwarty - Dokumenty
Po potwierdzeniu wybranej przez Ciebie oferty i sprawdzeniu stanu wolnych miejsc w systemie rezerwacyjnym prześlemy na wymieniony w formularzu adres mailowy umowę zgłoszenie. Po czytelnym podpisaniu odeślij ją na adres ewa@globi.net.pl.
 
Następnie, dokonaj zapłaty na nasz rachunek bankowy:
PKO Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1019 2370 0078
Dokumenty podróżne i bilety lotnicze dostarczymy na wskazany przez Ciebie formularzu rezerwacji adres.

 

Życzymy udanego pobytu!